Здоров’я людини – багатство країни

  Щорічно світ відзначає Всесвітній день здоров’я. Офіційний відлік створення Всесвітнього дня здоров’я веде з 1948 року, а 7 квітня – дата створення Всесвітньої організації охорони здоров’я.

   З 1995 року ВООЗ присвячує кожен рік тематиці, що стосується профільних питань охорони здоров’я. Цьогорічний День здоров’я присвячений темі «Загальне медичне страхування та первинна медична допомога», його гасло - «Здоров’я для всіх: будь-кого, будь-де».

   Інформаційна година «Здоров’я людини – багатство країни», окрім інформування про впровадження медстрахування переконує, що незалежно від того, чи ви ведете дитину на вакцинацію, здаєте кров у донорському пункті вашого міста, розповсюджуєте інформацію про шкоду тютюнокуріння – ви додаєте свій посильний внесок до створення здорового світу і здорового суспільства.

Коментарі