Ой, хто, хто Миколая любить


Гостями і учасниками сьогодншнього театралізованого свята стали учнів 2-Б класу ЗОШ № 15. На згадку про зустріч зі Святим Миколаєм учні виготовили новорічний сувенір у техніці оригамі.



Веселун. Гей! До нас прийшла зима! 
Веселішої нема! 
Нумо, хлопці та дівчата, 
Перевіримо санчата, 
Також лижі, ковзани – 
Чи годяться ще вони?! 
Лід міцний уже на ріці… 
Буркун. …Знову гулі та синці…

Веселун. А як сніг впаде глибокий – 
Будемо на всіх уроках 
Бабу снігову ліпити 

Буркун. Потім тижнів два хворіти, 

Пити ліки несмачні! 

Веселун. Ох набрид же ти мені! 

Ти чого прийшов сюди? 

Буркун. Щоб не сталося біди! 
Хочу вас застерегти 
І усім розповісти… 
Веселун. Зачекай. Краще хай герої казок,
Що як буде нам розкажуть. 
Чаклуни і чародії,
Маги, відьми, ворожії… 
Буркун. Любі друзі, схаменіться! 
Так робить нам не годиться! 
Що насправді нас чекає, 
Те лише наука знає! 

Веселун. Добре, згоден я з тобою, 
Ось дивися: вчених двоє 
Звіздарі та астрономи! 
Від зірок їм все відомо! 
1 астроном. Он де зірочка летить! 
Ось іще одна тремтить! 
2 астроном. Он іще одна з’явилась. 
А ось та вже покотилась. 
1 астроном. Зорепад нам що віщує? 
Разом: в гості Миколай Святий мандрує!

2 астроном. Ніч таємна, повна чар, Заглядає поміж хмар. 
У цю ніч всіх диво жде, Миколай Святий прийде! 
1 астроном. Бо Святого Миколая 
Цілий рік жде дітвора, 
Тож йому Зима-красуня 
Шлях сріблястий простеля! 
Українка. В нас сьогодні гарне свято, 
Його знають всі малята. 
Подаруночків їм досить 
Миколай Святий приносить. 
Українець. Дітвора ж гуде, мов рій, 
Жде на гостя нетерпляче: 
Хто був чемний, той радій, 
Хто ж нечемний був – хай плаче. 
Буркутун. А чи ці малята знають, 
хто ж такий той Миколай, що на нього всі чекають? 
Веселун. Знають, знають… 
Знаєте, малята?

Миколай. Доброго дня любі хлопчики та дівчата. Радий бачити вас сьогодні таких гарненьких та розумненьких. Дякую бібліотекарям, що запросили мене. Ох! Щось заморився я. Присяду тут трішки. 

Миколай. Мені розказали мої янголи, що всі ви розумні і чемні були: у школі вчились, батькам допомагали і рідною мовою скрізь розмовляли. 
Веселун. Звичайно! А ще малята віршиків багато гарних знають. Подаруєте Святому Миколаю вірші? 


Українка. А ми ще й в забавок багато знаємо. Нумо станьмо у коло. 

Миколай. Ех! Весело! Аж упрів так танцював! Бачу, що розумні, виховані дітки тут зібралися. Тож привіз я вам ще солодких гостинців. 
(Передає мішок)
Так мені у вас сподобалось, малята. О!!! Мало не забув. У мене тут гаджет є. Давайте сфотографуємось на згадку, бо мені вже час рушати. Ще стільком людям треба допомогти. 

Миколай. Ви діти чудові, чудові нівроку. 
Тож пильно учіться, до школи ходіть, 
свою Україну шануйте й любіть. 
До зустрічі в наступному році! 



Майстер-клас із виготовлення поробки "Санта-Калус" 


Коментарі