Намалюй людину в русі


Сьогодні у стінах бібліотеки відбулася зустріч з дитячою поетесою, вчителем-дефектологом ДНЗ № 71 - Наталією Вікторівною Карпенко. Гостями заходу стали вихованці 7-ої групи ДНЗ № 30. З досвіду роботи у дитячому садочку Наталія Вікторівна знає, що дітки дуже люблять малювати, але у них зазвичай виникає проблема зі створенням силуету людини. Тому і виникла ідея створення книжки віршиків, які допоможуть у цьому малюкам.
Н. В. Карпенко проводить майстер-клас із виготовлення фігурки. Матеріали: квадрат із кольорового паперу чи картону будь-якого розімру, ножниці, матеріали для скріплення частин тіла (тут у пригоді можуть стати і болти та гайки, або ж можна звернутися до майстерні), ну і звичайно ж книжечка "Намалюцй людину в русі", яку тепер можна взяти у нашій бібліотеці.
Із квадрата будь-якого
Я навчу охоче друзів
Малювать людину в русі.
Перейдем до малювання,
Коли виявим старання.
І швиденько, за хвилину,
Змоделюємо людину.
Ножниці й папір лаштуйте
І шаблони приготуйте...

Гостя заходу - Наталія Вікторівна Карпенко

Представлення фігурки людини, для виготовлення якої й написана книжечка віршиків "Намалюй людину в русі"


Вихованці ДНЗ № 30 із задоволенням розглядають і граються з готовими фігурками людини. ...Чоловічок паперовий
До гімнастики готовий.
Пропонуєм з ним пограти,
Будем вчитись малювати...



Розгадуємо загадки, слухаємо віршики 



Знайомство малят з "Наказами книжки". 

1. Щоб надовго зберегти мене, одягни на мене обкладинку або обгорни в папір.
2. Не бери мене брудними руками.
3. Не читай під час їжі!
4. Коли перегортаєш сторінку, не слинь пальці, бо від цього псується папір і це не гігієнічно.
5. Не перегинай мене!
6. Бережи мене від води і сонячного проміння – вони для мене шкідливі.
7. Під час читання не загортай кутики аркушів, а користуйся закладинкою.
8. Якщо виконаєш мої накази, то ми ще довго будемо з тобою дружити! 






Рухлива гра "Велика плутанина" - діти мають показати ту частину тіла, що називає ведучий, який своїми рухами збиває їх


До нових зустрічей, бібліотеко! Далі буде... 

Коментарі