Чарівний світ розваг


Любі друзі, запрошуємо вас в захоплюючу подорож разом з допитливим Всезнайкою, який вирішив дізнатись, що знають та вміють дітлахи у безмежному просторі знань. Спробуйте виконати цікаві завдання по предметам _ літературі, етикету, математиці, географії, українознавстві. Всезнайко запевняє, що вас чекає успіх. Радо запрошуємо на турнір рішучих і винахідливих!


Дивовижний ящик (наповнений предметами, про походження яких учасники туру Всезнайок дізнаються із енциклопедій,пізнавально-розважальних журналів)

Поради Всезнайка 

Команда "Ласуни" 

Стікери від Ласунки кожна комада своя відмінність: "Гран прі" 

Впізнай героя за його виглядом і описом: Я маленький зграбний чоловічок ж палітрою,і ж пензликом, якщо дозволите(розглядає себе у дзеркало).Борода у мене бузкова:"штовіждшотковий мохер.Вищий гатунок." Хто я? (Домовичок Павленко М. "Домовичок з палітрою.") 

"Живу я на горбочку у Чхальському лісочку. Я знаю все на світі про трави і про квіти, про звірів і комашок, про жабок і про пташок .Ля-ля-ля. Та не люблю драконів ,що люблять макарони, і зараз тут ховаються_ до мене підкрадаються! Ля-ля-ля.Хто я? (Балакуча квітка. Вороніна Л. "Нямлик і Балакуча Квіточка.") 

Турнір Всезнайок 


Про черевики на колесах...?( ролики -це задоволення) 

"Золотий дощ"(срібло,золото,мідь перші метали цивілізації) 

Кросворд "У світі цікавого". 

Орігами 





Довгоочікуванне жеребкування 





До нових зустрічей ! Чекаємо на вас! 


Коментарі